۴ پاسخ

پسرم دوماهش بود ۷ کیلو شد
چهار ماهگی ۱۰ کیلو بود با شیرخشک آپتامیل

آپتامیل عاشقشم خیلی ب پسرم میساخت

عزیزم ایرانی خارجی ندارد بهترینش اونیه ک خوب به بچت بسازه وگرنه همشون یکیه من خودم نان میدم خوب ب بچم ساخته هم وزن گیریش خوبه هم برا دفعش مشکل نداره

بهترین خارجی هست ۲ میلیون

سوال های مرتبط

مامان لنــــــا مامان لنــــــا ۴ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان نورا🌞 مامان نورا🌞 ۱۰ ماهگی
مامان نانازي🍓💗 مامان نانازي🍓💗 ۲ ماهگی
مامان 💓💞آب نبات🍭💓 مامان 💓💞آب نبات🍭💓 ۱۴ ماهگی
مامان کیان نازنین ♥️ مامان کیان نازنین ♥️ ۹ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی