عزیزم ما تو روبیکا گروه مادرای رشتی داریم مایلی شمارت بده ادت کنم
والا دختر من
وزن تولدش 3 کیلو بود
قدش 48
دوسالگی بردم 11،5 وزنش دقیق رو خط نمودار بود
قدشم 88 از خط سبز رد کرده بود
بهداشت بردم گف وزنش نرماله قدشم عالی
دخترمنم ۱۱و۳۰۰و قدشم ۸۷ بااینکه تولدش ۳۴۰۰باقد۵۲بوده_
دکترش میگف ۲سالگی بایدوزن۱۲باشه قدم باید۸۰رسیده باشه اوکی هست میگف فعلآ دارو براقد نمیدیم
وزنش یه خورده نسبت به قدش کمه
بازم هر بچه ای متفاوته
وزنش زمان تولد ۳کیلو و ۵۰ بود و قدش ۵۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.