۱۱ پاسخ

۳۸میشه تب

من خونه دماش ۲۵ با تب سنج ساده یه بادی تنش میکنم شبا فقط شلوار میپوشه کلاهم ک کلا گذاشتم کنار بیرون فقط کلاه سرش میکنم همین

۳۷ اصلا تب نیی ۳۹ . ۴۰ تبه خطر داره اگ شیر نمیخوره داغه لباسشو کم کن پنبه با اب اغشته کن بزن به صورتش دست پاش خوب میشه داغی بدنش بر طرف میشه شیر میخوره

اول که اصلا استرس نداشته باش
یکم گلاب رو به دمای ولرم برسون پنبه بزن داخلش فشار بده ابش رو کامل بگیر با دستت، بزار روی مچ پاهاش یا کشاله رونش یا روی بازوش با دستت چند دقیقه نگه دار برداشتی دستت رو خالی بزار همونجا که سرد نشه لرز کنه
دمای خونه رو ثابت نگه دار ۲۴درجه باشه
تن بچه هم فقط یه بادی زیردکمه دار کن که گرم نگرفته باشیش
صورتت رو هم گاهی به سرش بچسبونی اگه تب داشته باشه راحت تر متوجه میشی

با اینتبسنج باید نیم درجه هم اضافه کنی چون واکسن زده هر ۴ ساعت دوبرابر وزنش قطره استابده

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

تب هست اتفاقا چون باید نیم درجه خودت اضافه کنی
قطره استامبنوفن دوبرابر وزنش بده
مثلا شش کیلو هست دوازده قطره بده

۳۷ تب نیست گلم نگران نباس تبش خوبه
فقط زود زود چک کن قطره هم بهش بده اگه از ۳۸ رفت بالا

استامینوفن دادی؟؟

این تب نیس قطرشو سروقت بدع

تب نیست

سوال های مرتبط

مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری