ببخشین شما دو تا دختر دارین؟؟این بچه سومتون پسره؟؟آخه گفتین اسم دخترام فاطمه و افرا هست محمدجواد پس کیه؟؟
برا من دوماهه نریختن نمیدونم چرا دوتا بچه زیر دوسال هم دارم
برای من اسفند ریختن ولی فروردین هنوز نه نمیدونم میریزن بازم یسنا یانه ؟
برای ما که از اول نریختن
ببخشید شما الان بارداری سومته؟؟
۳تا بچه داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.