هیچکاری نکن تا چند روز اوکیه پسر من کلا هر ۳ ،۴ روز یبار پی پی میکنه
شکرسرخ بده
بچه تا پنچ روز. مدفوع نکنه عادی هس گلم بچه منم همینطوری بود تا چند مدت خودش یواش یواش خوب میشه بهش شربت پدی لاکت یا گرمچر یا کولیکید بده همشون خوبن
گلیسیرین بزن مقعدش ب اندازه یه سیسی
با سرنگ تا عدد ۱ بکش اروم اروم بزن درجا میکنه هیچ ضرری نداره شربت وقطره روندش کندتره
اینو تابزنی رودش خالی میشه راحت میشه بچه
دلدرد احتمالا داره نورا من وقتی دلدرد داره مدفوع نمیکنه
بهش هر ۸ ساعت پدی لاکت میدم کاسه دلدرد عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.