ب نی نی هاتون چقدر عیدی دادن☺️
شیرخشک
پوشک

۱۵ پاسخ

مادرشوهرم سه تومن
مامانم یک تومن
بقیه صد تومن 😏

فعلا بیست تومنه حالا این هفته بریم عید دیدنی خانواده شوهرم و خودم فعلا هنو مونده

به نام خدا😌 یه تومن 🥴😂

بابای خودم نفری1میلیون به هر3تاشون دادوبقیه ام همیشه مـــــــــــــُرده بودن امسالم مُردن ولی ماهرسال میدادیم دوساله یه ریال نمیدیم تاچششون دربیاد🙄🤭

هیچی کلی هم مهمونی رفتیما یا اومدن

حدود ٥٠ تومن با عيدي خودم

من کادو تولد و عیدیش یکی شد ی دوچرخه ی گوشواره

من که فقط پدر خودم وپدرشوهرم دادن به سه تا پسرم عمه و عمو امسال ندادن ماهم به بچه هاشون نمی‌دیم هر چند بچه هاشون هم بزرگن دیگه

۵ تومن

۱۲...

یکو دویست... ازخیلیام نگرفتیم چون باید دوبرابر میذاشتیم روش پس بچه هاشون میدادیم😂

کلا شد ۲ و خورده انچنان جایی هم نرفتیم

هرچی دادن یچی گزاشتیم روش عیدی دادیم 🤣🤣🤣

زیاد😂
خانواده شوهر فعلا رفتم خانواده خودم دورن ازم ندادن
خانواده شوهرمم دست بده دارن

جمعش شد ۹تومن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان دخمل فندوق مامان دخمل فندوق ۲ سالگی