۵ پاسخ

کارم دست خودمه روزی یک ساعت میشینم پشت سیستم اونم نه هر روز هروقت بتونم .فک کنم از ماه ۸ دیگه نمیتونم🥲

من مرخصی گرفتم اصلا نمیتونستم رو پا وایسم و حال بدی داشتم

من ک ب سختی میرم سرکار و پشت سیستم میشینم🥲 بعد کار هم اینقدر خسته میشم که هیچ کاری نمیتونم بکنم انگار بدنم نمی‌کشه الان خونم داغونه مثلاً میخوام قبل اومدن پسرم خونه تکونی کنم که فعلا هیچ کاری نکردم
تا اول خرداد هم باید برم فعلا

من بودم تا قبل بارداریم بعدش دیگه نرفتم

خداکمکشون کنه
من شاغل نیستم ولی بزور بلند میشم یه لیوان جابجا میکنم
چه برسه اینکه هم بیرون کار کنی هم خونه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری