سلام 🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚


اگر سیزده هفته برم سونو انتی مشکلی ک نداره؟

۵ پاسخ

داره دیره میری میبینی بچه بزرگ تره کلا بزرگ تر بشه هفتت بالا بره برات آزمایش و سونو انجام نمیدن

تا ۱۳هفته و ۶روز خود گهواره زده وقت داری

دیر نباید بشه

من امروز زنگ زدم به من واسه سه‌شنبه هفته بعد نوبت داد گفت ۱۲ هفته باید بیای

چرا دیره

سوال های مرتبط

مامان ♡آیـــــــــدا♡ مامان ♡آیـــــــــدا♡ ۵ ماهگی
مامان معجزه خداجون مامان معجزه خداجون هفته شانزدهم بارداری