۳ پاسخ

پسر منم ۶ماه و نیمشه همچنان نفخ داره هزار تا دکتر و دارو دادم چنتا شیرخشک عوض کردم هیچکدوم فایده نداشته
هنوزم تو این سن زور نیزنه مدام
با اینکه شکمشو سیر میکنم هنوزم شبا تا صب هزار دفعه بیدار میشه
روزا رو پام میخوابونم
خلاصه زندگی ندارم
صورتم داغون شده از بیخوابی وگریه این بچه
تاحالا یادم نیست
شبا ۴ساعت بدون بیدار شدن بخوابه
تاصبح ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰دفعه پاشو میاره تو شکمش

بخاطر غذا هم هست . حتما روغن زیتون توی غذاهاش بریز
منم با اینکه پوره میدادم پسرم مدفوعش سفت تر بود کره میریختم ها ولی فایده نداشت
الان دو روزه روغن زیتون میریزم خیلی بهتره

شیر خودتو میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان تیارا🎀 مامان تیارا🎀 ۹ ماهگی