مامانایی که سزارین دوم شدید، دردش چطوریه ؟ بیشتره؟

۷ پاسخ

به خودت استرس نده هیچی نیس اصلا متوجه نمیشی عزیزم

اصلا درد نداشتم خیلی راحت بود
اولی ولی درد داشتم
دوتاش سزارین
اولی بی هوش شدم
دومی از کمر سر شدم

برای من از اولی راحت تر بود اولی پمپ درد نداشتم واسه دومی گرفتم اصلا اذیت نشدم

عزیزم بدن هرکسی فرق داره من اولی با پمپ درد داشتم اما خیلی درد داشتم اصلا به اینا فک نکن

نه من با اینکه دوتا عمل دیگم کرده بودم درد زیادی نداشتم خداروشکر همون یکمم با شیاف رفع میشد

برای من که خیلی بیشتر بود و واقعا دردناک.تصورم رو همون اولی بود بدون درد ولی اینطور نبود بازم ممکنه برای هرکسی فرق کنه

میگن دردش بیشتره نمیدونم واقعا

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام ونخودی💙 مامان مهرسام ونخودی💙 ۵ ماهگی