خانوما سزارین دوم دردش بیشتره ؟؟؟؟

۲ پاسخ

نه عزیز من هرجا پرسیدم میگن کمتره

طبق شنیده میگن بخاطر وجود چسبندگی اره دردش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ونخودی💙 مامان مهرسام ونخودی💙 ۵ ماهگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان سه جوجه مامان سه جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری