وای دومممممم خیلی بده
سزارین دوم من خیلیییییی بهتر از اولی بود
اولی وحشتناک بود
زن داداشم میگه بیشتره و پمپ درد نگرفته بود خیلی پشیمون بود
بنظرتون بعد شش سال باز هم سزارین میکنن؟ یعنی نمیشه طبیعی زایمان کرد؟
سزارین دوم 😫
چرا بیشتر به نظرم همونقدر و اینسری تو قوی تری و میدونی قرار چی بشه
من ک هیچ درد نداشتم بدن ها باهم متفاوتن
شنیدم بیشتره
ی اندازس عزیزم بازم میخان بخیه بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.