مامانا سزارین دوم دردش بیشتره یا کمتر؟🥲

۹ پاسخ

وای دومممممم خیلی بده

سزارین دوم من خیلیییییی بهتر از اولی بود
اولی وحشتناک بود

زن داداشم میگه بیشتره و پمپ درد نگرفته بود خیلی پشیمون بود

بنظرتون بعد شش سال باز هم سزارین میکنن؟ یعنی نمیشه طبیعی زایمان کرد؟

سزارین دوم 😫

چرا بیشتر به نظرم همونقدر و اینسری تو قوی تری و میدونی قرار چی بشه

من ک هیچ درد نداشتم بدن ها باهم متفاوتن

شنیدم بیشتره

ی اندازس عزیزم بازم میخان بخیه بزنن

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان دیان مامان دیان ۱۰ ماهگی