میگن سزارین دوم دردش بیشتره درسته؟😮‍💨

۶ پاسخ

بهش فکر نکن، بالاخره میگذره 😅 واسه من سخت تر بود ، ولی بدن ها باهم فرق دارن

دقیقااا

اتفاقا راحتتره

برا من ک خیلی بیشتر از اولی بود ولی خب همون یکی دوساعت اول

نه دیگه عادی میشه برات

اتفاقا من شنیدم راحتتره

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام ونخودی💙 مامان مهرسام ونخودی💙 ۵ ماهگی
مامان سه جوجه مامان سه جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد