خانما . بهترین برند پوشک چیه

۵ پاسخ

من هانیز میگیرم خوبه
دخترم ب مولفیکس و مای بیبی حساییت میده

کانفی من ۸ماه استفاده کردم خیلی خوبه ولی متاسفانه پیدا نمیکنم دیگه

من مای بی بی استفاده میکنم راضیم

من هیچی با بچم سازگار نیست
پمپرز خارجی میگیرم

بستگی داره برای هر بچه ای ، من هانیز میگیرم و خیلی راضی ام سبک و نازک و راحته

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولمون مامان نی نی کوچولمون ۱۰ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان علی رضا مامان علی رضا ۱ سالگی
مامان 🌺لیان 🤱🏻 مامان 🌺لیان 🤱🏻 ۲ سالگی