۴ پاسخ

شوهرم رفته بود شناسنامه رو بگیره
زنگ زده بود چی بذاریم اسمشو🤕😂
این یکی هم همون شرایطه هنوز اسم نداره

بذار ب دنیا بیاد بزرگ شد خودش انتخاب میکنه🤣🤣🤣🤣

منم همینطورررر😁
بین آنیا و آرینا و نیلما موندم

من روزی زاییدمم باز پنجا پنجا بودم😂😂

سوال های مرتبط

مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی