۵ پاسخ

اون مایع برای زایمان خیلی خوبه دهانه ی رحم نرم‌میشه

من الان درهمون وضعم. شکمم درد میکنه سنگینه انگار موقع راه رفتن اذیتم

خوش به حالت من که هرکاری میکنم درد ندارم

پوزیشن چک کنید‌که فشار نیاورده باشه بهتون

احتمال داره خوبه دیگه هفتت هم خوبه

سوال های مرتبط