مال منم نداره
بستگی به پدر و مادر داره که کی دراورده باشن همه چیز ژنتیکه، من خودم ده ماه دراوردم ، پسرمم همینطور ، اتفاقا هرچی دیرتر دربیاره بهتره
پسر بزرگ من9ماهگی دراورد
پسردوستم یه سال و یه ماهگی
مرتب بهش ویتامین آد بده
پسر منم در نیاورده همه حرف میزنن بهش
چرا نباشه عزیزم دختر منم هنوز تازه درآورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.