۵ پاسخ

نه عزیز دیگه نیاز نیست بیدارش کنی اینکه چهار ساعته خوابیده یعنی فرق بین شب و روز رو داره متوجه میشه و همه چی عالیه

من بیدارش نمی کنم هر وقت قشنه بشه بیدار میشه

هفته اول میگن بیدار کنید
بعدش خودشون هر موقع گشنه باشن بیدار میشن
وقتی وسط خواب بیدارشون کنیم دچار اختلال میشن حتی رشدشون اختلال پیدا می‌کنه و قدشون هم رشد نمیکنه
بذاره بخوابه خودش بیدار میشه

منم با وزن ۲۷۰۰ ب دنیا اومد ن بیدارش نمیکنم، بیدارشم کنم گشنش نباشه نمیخوره

هردوساعت بیدار کن حتما

سوال های مرتبط