۶ پاسخ

من تا چهل روزگی مدوشیدم تو شیشه بهش میدادم

منم دقیقا مثل توم..نمیدونم چیکار کنم از طرفیم هر وقت بهداشت میرم حس بدی بهم میدن میگن شیر خودتو بده شیر خشک نده چرااا دادی دیگه نمیگیره نمیفهمن شیرم کمه بچه سیر نمیشه😞

شما زرندی
منم زرندم
نمیدونی متخصص اطفال کی هست غیر از بیمارستان؟
دخترم دوروزه کم‌شده شیر خوردنش خس خس میکنه سینه اش خلط میاد پشت گلوش
انقد اضطراب دارم

همون ۱۰ دقیقه ام خوبه بده بهش بنظرم چنذ ماه اول رو

منم همینطوریه نوزادم اما شیر خودمو همین مقدار کمم میدم بخوره

منم دقیقا همینطور ، نمیدونم تا کی شیر خودمو میخوره ولی میدونم به زودی دیگه فقط شیرخشک میخوره تا جایی که میتونیم شیر خودمونو بدیم

سوال های مرتبط