بچه ها اومدم سونو بچه پشتشو کرده 🤣🤣🤣چی بخورم

۱۱ پاسخ

نوشابه سیاه بخور جوابه

بستنی بخور

اینو دکترسونوبهم گفت ک دیگ نینیم چرخید اینجوری

شیطون از الان داری لجبازی میکنه ها 😄😆قهر کرده دیگ چیکارش داری بچع رو بزار راحت باشه🤩

قدم بزن یک ربع نه تند نه آروم،بعدش یه شکلاتی آب میوه ای چیزی بخور دوسه دقیقه بشین دوباره راه برو تا نیم ساعت چهل دقیقه تکرارکن دیگ

مگه رفتی انتی ؟

مامانم سر داداشم اینطور بود دکتر بهش گفت برو چیز شیرین بخور

شکلات شیرین

بعدم اصلا نشین قدم بزن

اب انبه و کاکائو

چیکارش داری مگ رفتی آن تی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری