منم هستم..از امروز شروع کردم ب رژیم😩
من هستم🥲
منم هستممم
ی گروه توی روبیکا یا بله بزارید
بعد تعطیلات شروع کنیم
من از 25 بهمن رژیمم نه زیر نظر دکتر و این چیزا خودم رعایت کردم حجم غذا کم و شیرینی جات هم خیلی خیلی کم
وزنم 76.5بود الان 72 هستم
کالری شماری زیره خیلی خوبه
من هستم🖐🏼
وزنم ۷۴
قدم ۱۶۹
شکمو هم هستم🤦🏼♀️🫠
یه چاقالوی ۱۲۴ کیلویی هستم که الان ۸۳ کیلوئه
باید ۷۵ بشم
بخور بره بابا حالش و ببر. جنگه معلوم نیست کی به کیه😁
با من تا قسمت حرف بزنیم میتونم باهات باشم رژیم رو نیستم چون اصلا هرچی بخورم چاق نمیشم لاغر هم نمیشم وزنم ثابت روی 65 هست
بیا عزیزم من پایه ام
چندکیلویی خواهر
منم منم
من فعلا رژیم تموم کردمتاپونزدهم شروع کنم
منم پایه م
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.