حتما دختره بهش فشار اورده یاخودش کله ش بادداره وگرنه هر ادم عاقلی میدونه وقتی کار نداره و دانشجوعه نباید زن بگیره😐😐
پسر ۱۹ساله تا دیروز پشت میز مدرسه بوده زن گرفتنش چیه بهش بگو بزار ۲سال از دانشگاه رفتنت بگذره چندتا دختر ببین معاشرت کن وقت واسه زن گرفتن زیاده اونم تو این اوضاع گرونی .
پسر ۱۹ساله خیلی زرنگ باشه الان خرج خودش و در بیاره خرج زن پیشکش🤕
۱۹سال قطعازوده
محلش ندین ازسرش میفته
سلام عزیزم من تجربه خودمو میگم
پسر عموی منم تو همین سن عاشق شد بزور خانواده رو برد خواستگاری البته هم سربازی رفت هم خونه داره هم شغل ولی الان ک عقد کردن پشیمون شده هرچی پدر مادر دختره میگن عروسی بگیرید پسره میگه ن و پشیمون شدم بنظرم یکم صبر کنید عجله کردن اصلا خوب نیست
ن بابا پیشمون میشه اشتباه محضه
والله اطرافیان ما همه به مشکل برخوردن اکه واقعا سرمایه و شغل و خونه زندگی نداره
بعدم دیدی اکثرن ترم یک آشنا میشن
ترم های آخر یادشون میره حالا نمیدونم رابطه داداش تو با دختره چجوریه اما از الان بره تو ازدواج اگه سختکوش نباشه درس هم درست نمیتونن بخونن ممکنه ول کنه به خاطر کار کردن خرج زندگی بلاخره زن و زندگی جا خرج داره
والا داداش من ۲۳سالشه سربازی رفته سرکارم میره اصلا بفکر زن نیست میگه تو این بی پولی دختر مردم بیارم بدبخت کنم چ
که چی بشه البته همسن داداش تو بود باهرکی دوست میشد میگفت میخوامش ولی بعداً از سرش افتاد الان حتی با هیچکس دوست هم نمیشه
البته من بابام هم محل نداد گفت زن میخوای برو خودت بگیر زیاد حرف بزنی از خونه میندازمت بیرون که دیگ ترسید خودش جمع کرد
شماهم محلش ندیدن از سرش میوفته الان مگه تو این اوضاع کسی ازدواج میکنه
باز اوت دختره چه داغونه که ب پسر ۱۹ ساله بیکار و دانشجو گفته بیا منو بگیر؟
بنظرم زنگ بزنین پشت تلفن شرایط پسر رو ب خانواده دختر بگین ببینین قبول میکنن یا نه
بعدم بگین ما باید حداقل یکسال رفت و امد کنیم بچه ها مشاوره برن وسط همین رفت و امدا همه چی مشخص میشع
اهمیت ندین خیلی بچه هست امروز یه چی میگه دوروز دیگه یه چی دیگه .همسایه ما پسره ۱۹سالش بود میگفت زن میخوام بریم خواستگاری بخاطر سربازی نزدیک بیوفته میگفت زنن میخوام .هیچ کس اهمیت نداد انقد دعوا میکرد پشقاب میشکوند ولی اهنیت ندادن .الان دیگه حرفشو نمیزنه اخه هر چیزی به سنی داره
مخالفت نکنید ولی هعی عقب بندازید بگید فلان موقع میریم موعد رسید بگید کار پیش اومد فلان شد از سر کنید ولی مخالفت هم کنید از خودتون دور میشه بدتر میشه و صد در صد مشاوره بگید بره بهتر راهنمایی میکنه
قطعااااا زوده عزیزم براش شرط بزارین که خدمتت تموم شد میریم یا دانشگاهت تموم شد میریم در غیر اینصورت همراهت نیستیم یه مدت که بگذره خودش میفهمه به درد هم نمیخورن و میگه دیگه نمیخوام...پسرخاله ی من اینجور بود .یه مدت گیییر داده بود سه پیچ ک برین خواستگاری براش شرط گزاشتن.بعد یه سال بهش میگفتن بریم خواستگاری ؟ میگفت نننننه این دختر مال من نبود نمیخوووام 🤣🤣🤣
همین پدر دختره میخواد اصول دین بپرسه تو این گرونی ها آیا میتونی خواسته دختر من برآورده کنی مانتو ده میلیونی برای بخری بعضیا این مدلی هستن
اصلا نرید خواستگاری اگه دوسش دارید
با آرومی براش توضیح بدید
یکی دیگه از اقوام سال اول دانشگاه با کسی آشنا شد فوری رفت عقد کرد به مشکل خوردن طلاق گرفت
پسر اقوام ما اسنپ کار میکرد تو اسنپ با دختره آشنا شن سنش کم بود درس و دانشگاه ول کرد ترم های اول
مادرش انقد گریه میکرد
کار هم نداشت خونه نداشت
ماشین خودشم نبود به زور گفت باید بریم عقد کنیم
حالا چهار سال عقدی همش مشکل دارن کار بار و خونه هم ندارع هنوز
مادرش ناراضی همش گریه
قهر هستن کلا
پسره درسش هم نخوند معماری بود
بستگی داره داداشت از نظر عقلی چقدر رشد کرده هنوز کلش باد داره ؟ یا عاقله
بهش بگو این تازه مورد اول بوده یکم صب کن گزینه های بهتر هم هست😁
بگووو چهار سال وقت داری
بابات بگه پول داری ماشین داری خرج بازار داری بسم الله وگرنه از من مایه نزار
بهش بگید هیچکی نمیاد خواستگاری خودت تنهایی برو
نه بابا
پول و کار خونه زندگی ماشین داره؟؟؟
به داداشت کافور بدین بخوره😂
داداش منم ۱۶ساله بود میگفت برین از یه شهر خیلی دورم بود باهاش حرف زدم قانعش کردم دست کشید دختره هم نامزد کرد رف
ولی تواشناها دیدم ۱۹ساله الا هم خونه دارن هم ماشین هم دوتا بچه😂
داغن الان
۱۹ خیلی بچهاس
ملاک حتما دوست داشتن نیست که
برادر شما توانایی تشکیل زندگی،کار،درآمد،سربازیش اوکیه؟؟
میتونی از پس زندگی مشترک بربیاد تو 19 سالگی؟؟
همین برادر شما خدای نکرده یه مشکلی بعدا پیش بیاد میگه چرا چشامو باز نکردین
خب بسلامتی اگ دختر خوبیه برین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.