۶ پاسخ

یکی دوبار دختر منو تو خانه بازی هول دادن الان دختر من از اکثر بچها میترسه تا ی بچه ای میاد طرفش فرار میکنه و واقعا از این موضوع ناراحتم
الانم هربچه ای بخواد دخترمو بزنه یا هول بده مسلما برخورد میکنم
و بچها درکل باید یاد بگیرن از حقشون دفاع کنن ک ایشالا بتونم اینو ب دخترم یاد بدم درآینده ک خودش بتونه حقشو بگیره و من نخوام دخالتی کنم

منم پسرم چون از بقیه بچه های فامیل کوچیک تر هر دوطرف هم سمت خودم هم شوهرم موقع بازی مواظبم دائم ک دعوا نکنن اگر خم کسی زور بهش بگه برخورد میکنم بقیه میگن اشکال نداره بچه ان اما دوبار ک چیزی نگفتم الان پسرم دائم جیغ میزنه و روی وسایلش حساس شده دیگه نمیرارم بهش زور بگن

توی این شرایط بچمو بغل میکنم و میبرمش که طرف بفهمه حق نداره به بچم چیزی بگه و ناراحتش کنه
بعضیا درک و شعور اینو ندارن که اینا بچه دو سه ساله هستن و از عمد کسیو نمیزنن بازیشون این مدلیه

من ک همیشه میگم اولا تو این سن هنوز خیلی کوچبکن
دوما وقتی حتی ب بدترین شکل هم بچه ای دلنیا را بزنه ببینم مامان باباش جوابگوی بچش میشه و دعواش میکنه یا نمیذاره هیچی نمیگم خب بچه ان وقتی هم خانوادش میگن دیگ من نباید بگم ک



برعکس شما من یه جاری دارم بیخیال عالم گند زد تو این جنگ تو تربیت و ادب بچم بچه هاش دخترمو میزدن فوش میدادن اون لال بود لال میگفت بچن حساس نشو ینی چیییی اونا بزرگترن یکی9ساله یکی 4سالس.بعد تا دختر من پسرشو میزد (پسرش عینک میزنه از نوزادی)میگف وا ی وای دکتر گفته بخدا ب سرش ضربه نخوره کور میشه خب نذار بچت بزنه یا لج کنه م اینم نزنه وای ک روانی شدم از دستشون بازم میگم تنم از حزص میلرزه

نه عزیزم منم ببینم کسی بچش بچمو هول بده یا بزنه عصبی میشم ولی شما دیگه قبلش خودت کنترل کردی بچه رو احتیاجی نبود بگه

تو موقعیت باید قرار بگیرم نمیدونم‌چجوریه برخوردم

سوال های مرتبط