۹ پاسخ

تو کارت تولد میزنه

تو برگه هایی ک از بیمارستان دادن مینویسه گروه خونیشو شاید تو دفترچه بهداشتشم باشه

تو بیمارستان میگن دیگه
موقع تولد ازمایش میگیرن

تو بیمارستان پرونده نوشن

بیمارستان میگن

ازمايش خون

تو دفترچه واکسنش احتمالا نوشته

اگر پرونده ی بیمارستانتونو دارین احتمالا توش نوشته اگر ندارین باید ازمایش خون بدین

آزمایش بدی

سوال های مرتبط

مامان نفس و تودلی مامان نفس و تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری