۱۰ پاسخ

بسلامتی عزیزم مبارکه
کاشکی پاپیون های روشو برداری

زیبا
من بدون پاپیون سفارش دادم

من واسه ۵۰نفر ۶کیلو کیک گرفتم اضافم اومد

مبارکش باشه پاپیون هاشو بردار خیلی ناز تر میشه

اینهمه کیک برای پنج نفر منم انروز تولد دخترم هست 2کیلو کیک گرفتم واسه 14نفر

اینهمه کیک برای ۵ نفر😑

مبارک باشه😍
واسه ۵ نفر کیک ۳طبقه خیلی نیس؟؟

مبارک باشه خوشگل

چندتا مهمون دارین

چ عالی مبارکه عزیزم 😍💋

سوال های مرتبط

مامان مرسده مامان مرسده ۲ سالگی