۵ پاسخ

منم داشتم ولی رفع شد

منم اوایل بارداری ۳۰میل کیست داشتم دکتر گفت خطری نداره خودش دفع میشه
سونو انتی که رفتم دفع شده بود

خودش از بین میره

من دو تا میوم ۷ سانتی متری داشتم چیزیمم نشد این که ۸ میله

مهم نیست خیلیا تو بارداری دارن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان ۳ ماهگی