۶ پاسخ

سیزده تیکه بهتره

نگران نباش به این زودی کوچیک نمیشه
اون سایز صفر خالی هست که میگن نگیرید زود کوچیک میشه صفر تا سه ماه من که هنوز دارم استفاده میکنم😂 به این زودی هم مطمئنم کوچیک نمیشه

پسر من ۳۵۰۰ دنیا اومده سایز صفر براش کمی بزرگه خیلی کم تا دوماهی اندازش میشه

جنس خوبش همین قیمته اون یک و خورده ایا نخ کامل نیست یه دستم بیشتر نخر چون به درد نمیخوره همه تیکه هاش

۱۹ تیکه ۱ میلیون ۱۶۰ هستش
خیلی گرون نیست؟

من دو تومن از سانی بی بی گرفتم.

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی