۴ پاسخ

ساعت چند و کجا نش ن میده

من خیلی دوست داشتم قشنگ بود

قشنگه.

من خیلی دوست داشتم .... در مورد اینکه یه نفر از زمان آینده به یه نفر زنگ میزنه و خیلی قشنگه ❤️

سوال های مرتبط

مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی