ب خوراکی اصلا ربطی نداره
همش بستگی ب کیفیت نطفه داره
به خیلی خوبه
چیزای که فولیک اسید داره
میوه به هم میگن خوبه
بارداری عزیزم انگور خوبه واسه قلب
به
سیب
انار
خرما
به و عناب ولی زیادیشم ضرر داره
به و سیب من میخوردم کلا به برای قلب مفیده
من یادمه دکترم گف میوه به و انار و عناب و خرما و شیر خیلیییییی خوبه منم میخوردم از ۴ هفته و ۶ هفته و ۱ روز رفتم سونو صدای قلبشو برام گذاشت
پسر منم ۶هفته صدای قلبشو شنیدیم
خرما دمنوش به.اما تخم به و نریز اصلا
خرما یادم میاد میگفتن خیلی خوبه
ماهی، میوه ی به،
اینا رو من شنیدم خوردم شیش هفته بودم رفتم سونو قلبش تشکیل شده بود
چرا من یادم نمیاد ، انگار نه انگار خودم یسال پیش حامله بودم همه اینارم حفظ بودم😑🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.