برای تشکیل شدن قلب جنین چه خوراکی هایی مفیده؟

۱۳ پاسخ

ب خوراکی اصلا ربطی نداره
همش بستگی ب کیفیت نطفه داره

به خیلی خوبه

چیزای که فولیک اسید داره
میوه به هم میگن خوبه

بارداری عزیزم انگور خوبه واسه قلب

به
سیب
انار
خرما

به و عناب ولی زیادیشم ضرر داره

به و سیب من می‌خوردم کلا به برای قلب مفیده

من یادمه دکترم گف میوه به و انار و عناب و خرما و شیر خیلیییییی خوبه منم میخوردم از ۴ هفته و ۶ هفته و ۱ روز رفتم سونو صدای قلبشو برام گذاشت

پسر منم ۶هفته صدای قلبشو شنیدیم

خرما دمنوش به.اما تخم به و نریز اصلا

خرما یادم میاد میگفتن خیلی خوبه

ماهی، میوه ی به،
اینا رو من شنیدم خوردم شیش هفته بودم رفتم سونو قلبش تشکیل شده بود

چرا من یادم نمیاد ، انگار نه انگار خودم یسال پیش حامله بودم همه اینارم حفظ بودم😑🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط