۶ پاسخ

اره واقعا کاش میشد ما فقط در روز چند ساعت بچه میشدیم بیخیال عالم 😀

خطرناک نیس؟
نمیخاد بشینه؟؟
یهو نمیوفته
من میخام بگیرم ولی از ایناش میترسم

واااای نگوووو دلم خواست🤣🤣🤣

چه بامزه😂

عشقم نیکی از این تاب ها داره خیلی میره پاین برای کایان خوبه؟؟

اره واقعا دنیا واسه ایناست

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۸ ماهگی