خانوما کسی بعد بچه اول آیودی گذاشته؟؟؟




پوشک

۴ پاسخ

من گذاشتم ولی دومی رو با آی یو دی باردار شدم😂

اونایی ک باهاش باردار شدن قطططططططعا جلوگیری نداشتن

با دستگاه بازم باید سفت سخت مراقب بود

کل اقواممممم من گداشتن هیچکدومم باردارنشدن

دو تا از دوستای من گذاشتن هر جفتشونم باهاش باردار شدند برای همین من هیچوقت بهش فکر نمیکنم

بعد سیزده میزارن چطور

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی