اگه قطره آد رو ندی چی میشه؟ من یادم میشه همش😫

۸ پاسخ

اصلااااا نباید اینجوری باشه خیلی واجب حتما حتما بده واسه استخون بندی و وهزاررتا چیز ضروریه

ساعت بزار سر تایم مشخص بزنه یادت بیاره

برای تقویت استخوون وسیستم ایمنیش هست و بینایی اگه ندی نرمی استخوون میگیره
اگه نمیسازه ویتامین کید۳فورت بده

منم یادم میرفت.الان رو در یخچال یه یادداشت نوشتم که یادم بمونه.بعد صبح که بیدار میشه میریزم تو شیرش و میدم بخوره.

برای رشد و استخوناش مفیده ن حتما بده

بده بچه نیاز داره از بچگی بنیه میگیره

من بچم میخوره همش بالا میارهههه نمیدونم چیکار کنم بیشتر وقتا بهش نمیدم وقتی هم میپم پنج قطره فقد

منم همینم

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری