کسی که هزینه سونو نداشته باشه همون بهتر باردار نشه چون کمترین هزینه سونو هست بچه به دنیا بیاد ده برابر هزینه داره
من الان سونو هسم بابت این که بقایا نمونده باشه سونوواژینال یک و پونصد😔
مطمئن باش همه میارن
همچی رفته بالا سزارین ک خدا تومن شده
کاش همش سنوگرافی بود خواهر
مگ چقدر شده؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.