۶ پاسخ

کسی که هزینه سونو نداشته باشه همون بهتر باردار نشه چون کمترین هزینه سونو هست بچه به دنیا بیاد ده برابر هزینه داره

من الان سونو هسم بابت این که بقایا نمونده باشه سونوواژینال یک و پونصد😔

مطمئن باش همه میارن

همچی رفته بالا سزارین ک خدا تومن شده

کاش همش سنوگرافی بود خواهر

مگ چقدر شده؟؟

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل ۴ ماهگی