سوال های مرتبط

مامان آقا نویان🩵 مامان آقا نویان🩵 ۱۷ ماهگی
پاشدم خودمو جمع کردم یه فرنی پختم برا خودم
تنها چیزی ک میتونستم با این گلو بخورم همین بود
نویانم لج کرد یه قاشقم نخورد دگ منم حوصلم نمیکشه بیوفتم دنبالش 🫠
تا منو میبینه یادش میوفته شیر بخوره دگ غذا مذا هیچییییی کلا باید من نشینم دراز نکشم
وقتی بیحال میشم تنها مصیبتم اینه فقط🫠
من کلا باید سرپا باشم
بشینم میاد سراغم 🥲😑


مامانای نازم این فرنی بستنیه من رسپی مناسب نینی هارو براتون گذاشتم ولی اینم میتونید به بچه بدید یه طعم خیلی ملایمی داره خودشم خیلی خیلی نرمه و سبک



دوتا لیوان شیر رو بریزید داخل یه قابلمه کوچیک

داخل لیوان فرانسوی سه قاشق نشاسته رو با سه قاشق گلاب سرد حل کنید کامل
یه شیر داخل قابلمه اضافه کنید هم بزنید ( گلاب و شیر باید سرد باشن )

داخل همون لیوان یه تخم مرغ بشکنید بهش ۴ قاشق شکر بزنید با چنگال خوب هم بزنید تخم مرغ از لختگی در بیاد
اونم به قابلمه اضافه کنید
حالا قابلمه رو بزارید سر گاز روی شعله ملایم مداوم هم بزنید تا غلیظ بشه قشنگ قل. ک زد خاموش کنید
زیرشو کم کنید ک تایم پخت طولانی بشه و تخم مرغ خوب بپزه
نوش جون خودتون و فرشته هاتون 🤍🤍🤍