۱۴ پاسخ

من فقط وقتی میرم که کسی خونه باشه نگهش داره

می‌زارم تورروئک جلو درحموم درم با می‌زارم تا منو ببینه بعد اونم می‌شورم اینطوری گریه نمیکنه باهاش حرف میزنم

خیلی لنگ بودم قبلا کسی نبود و مجبور بودم،میزاشتم تو کریر روبرو حموم درم نیمه باز میزاشتم باهاش حرف میزدم و حموم میکردم..بزرگتر ک شد تو روروئک میزاشتم اسباب بازی میدادم دستش و بازم درو نیمه باز میزاشتم و حرف میزدم و بازی میکردم باهاش

تو روروئک میزارمش منو نگا میکنه ولی یخ میکنم

من تازگیا میزارم جلو حموم میشینه زودی دوش میگیرم

یا میدم مادر شوهرم یا صندلی غذاشو میزارم رو ب در حموم درو باز میزارم میبینمش

من وقتی شوهرم هست میرم حموم

من میبرمش جلو در حموم اسباب بازی هاشو میدم سرگرم میشه

نمیتونم برم شبا که خوابه میرم

معمولا باباش خونه باشه میرم
نباشه هم وقتی خوابه عجله عجله میرم میام😂

میدمش باباش بعد میرم حمام

به دست پدر میسپارم😂

وقتی خوابه برو خاهر من😐😐😂

من میخوابونمش بعد میرم

سوال های مرتبط

مامان آراز جوون❤️🧿 مامان آراز جوون❤️🧿 ۱ سالگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی