۱۶ پاسخ

بچه کوچک جاش اونجا نیس ک. گوشش خیلی اذیت میشه. بعد میای خونه تا چندروز گریه میکنه بخاطر اسببش

من از اول خیلی تو جمع و عروسی و اینا بردم و خونه هم آهنگ میزاشتم خیلی وقتا میرقصیدیم خوشش میاد عادت داره ، حسابی ذوق میکنه تو عروسی و تو عروسی هم یا اتاق پرو شیر می‌دادم یا اگه زنونه مردونه جدا بود میرفتم صندلی آخرا که معمولا خالین اونجا میشستم می‌دادم، و خوابش هم حالا که بزرگ تر شده دیگه با صدا مشکلی نداره خسته باشه میخوابه یا حالا تو بغلم تکون میدم میخوابه یا با شیر میخوابه ، تو عروسی هم که حسابی خوش میگذرونه خسته میشه عملا اون وسطا بیهوش میشه

اگه میتونی بذاریش پیش کسی با خودت نبر
من ۵ ماهش بود رفتم عروسی اون موقع خیلی خوب بود هم کمکی داشتم عروسی فامیل بود هم اینکه کوچیکتر بود کمتر بازیگوشی میکرد و بغل بقیه هم میموند
اما ماه پیش رفتم عروسی دوستم با اینکه همسرمم کنارم بود ولی کل عروسی چسبیده بود به من به گلای میز به شیرینیا به میوه ها به همهههه چیز میخواست دست بزنه و از صدای جیغ و کل هم میترسید و کلا هم نخوابید تا برگردیم خونه
من پشیمون شدم سری دوم که چرا بردمش میموند خونه هم به خودش پیش مامانم خوش میگذشت هم به من تو عروسی

نرفتم تالا
مراسم بشه هم نمیرم اگ درجه یک نباشه

نهایتا برو توی ماشین خواب کن بچتو
یا توی اتاقی ک لباس عوض میکنن

شیر هم اگ شیرخشک میخوره ،اون شب رو کلا شیرخشک بهش بده
دو بار نهایت بخای شیرخشک بدی

عزیزم بچه تو این سن اصلاااااا نباید بره حایی مثل عزا و عروسی

من تاحالا ۳ بار عروسی رفتم
بچم شیر خودمو میخوره
پسر من تو سروصدا میخوابه آخه واسه همون خوابش بیاد میخوایونمش براش پتو و بالشت هم بردم گذاشتم رو صندلی

پسر من عادت داره تو سر و صداام میخوابه
شیرم ک کار نداره اگه شیرخشکیه فلاسک ابجوش ولرم با خودت ببر سرساعتی ک شیر میدی شیرشو بده من شیر خودمو میدادم هروقت شیرمیخواست میرفتم یه گوشه ک صدا کمتر بود شیرش میدادم میخوابید

من از اول هرجا میرم میزارمش پیش مامانم هیچ جا نمیبرمش
یه بار ۶ماهگی بردمش اذیتم هم نکرد

شیشه نمیگیره؟من دوماهش بود بردمش آب ماجان برده بودم واسه شیرخشک
واسه خواب هم بردیمش تو ماشین
بچه ات بزرگتره تازه راحتتری
اگرم شیر خودتو میخوره اتاق پرو و اینا هست یا ببر تو ماشین شیر بده
ماشالله بزرگم هست غذا میخوره
سخت نگیر

من یه ماهش بود دوتا عروسی رفتم
بعدش هم چنتا رفتم عادی شد براش صدای آهنگ
میرم داخل نماز خونه تالار شیر میدمش می‌خوابه ولی من وقتی رفتم عروسی یه ماهش بود میزاشتمش رو میز می‌خوابید الان یکم بازی گوش تر شده سخت می‌خوابه
ولی اگه کمکی. داشته باشی سخت نیست من عروسی دوستم کمکی نبود سختم شد نشد شام بخورم میوه بخورم برقصم

اگرم حوصله اینکارارو نداری یه لباس دکمه دار بپوش خودت شیرش بده

توی یه کیف پوشک و دستمال مرطوب و روغن بزار .
بعد برا شیرشم من شیر خشک برا همچین مواقعی میدمش . یکم شیر خشک بریز توی یه پلاستیک یا ظرف در دار کوچیک ک زیاد جا نگیره قاشق مخصوص شیرشم ببر حتما و شیشه شیر
با یه فلاسک کوچولو اب جوش .
دیگه هروقت شیر خاست شیر خشک سریع درست کن بدش

من پسرم هفت ماهش بود رفتم
تو نمازخونه شیرش دادم
بیشتر هم بغل باباش بود
درکل خیلی بهتر از تصورم بود
چون اونجا نور و این چیزا بود واسه جذاب بود اروم بود
اصلا صدا اذیتش نکرد

من کوچیکتر بود سه ماهش بود رفتم از اول تا اخر خوابید راحت بود اما ماه پیش رفتیم باغ رستوران موسیقی زنده بود صداش زیاد بود پدرمو دراورد از بس جیغ زد گریه کرد سریع برگشتیم

نرفتم تا حالا چون واقعا مصیبته

نرفتم من والا

سوال های مرتبط