۷ پاسخ

نمیدم
ماهی زوده
ولی همون مدل ک خودتون میخورید بپز کنارش یکم بده دیگ

من که نمبدم گزاشتم بعد یک سالگیش انشالله

مث غذای خودمون با پلو سبزی و کره و آبلیمو

ندیاااا فقط سالمون میشه بقیه ندی

من از ۸دادم، تو تابه میذارم سالمون چربه خودش روغن میندازه با شویدپلو میدم

من میریزم تو سوپ یا پوره سیب زمینی

الان نمیدم من
ولی بخارپز یا اب پز کن

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی