خانوماسلفری رابایدکی انجام داد؟من دکتربرا نوزدهم برام نوبت داده برم ویزیت بشم.
بخاطر سن الکی ریسک میزنن میخوان مرحله دوم غربالگری رو بدی که اونجا همه چیز خوب میزنن اینم تازه جیب بری آزمایشگاه هاست که استرس میدن الکی الکی به مادر بیچاره
عدد سندروم دان یکم بالاست
نگران نباش انشاالله باز ازت ازمایش میگیره خوبه ی ازمایش تکمیلی دیگه باید بدی خیره انشاالله❤️❤️❤️
ریسک متوسط داری باید سلفری بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.