سلام خانومای گل کسی میتونه این آزمایش رابرام بخونه

تصویر
۴ پاسخ

خانوماسلفری رابایدکی انجام داد؟من دکتربرا نوزدهم برام نوبت داده برم ویزیت بشم.

بخاطر سن الکی ریسک میزنن می‌خوان مرحله دوم غربالگری رو بدی که اونجا همه چیز خوب میزنن اینم تازه جیب بری آزمایشگاه هاست که استرس میدن الکی الکی به مادر بیچاره

عدد سندروم دان یکم بالاست
نگران نباش انشاالله باز ازت ازمایش میگیره خوبه ی ازمایش تکمیلی دیگه باید بدی خیره انشاالله❤️❤️❤️

ریسک متوسط داری باید سلفری بدی

سوال های مرتبط

مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان جوجه🥹🩵 مامان جوجه🥹🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۲ ماهگی