۲ پاسخ

من پسرمو دوماهی میشه گرفتم میگفتم اگ پی پی کنی پاهات کثیف میشه بو میذه کار زشتیه نکن دیگ یبار کرد دید چقد چندشش میشه گریه میکرد گفتم ببین اگ اینجوری کنی کثیف میشی هیچکی باهات بازی نمیکنه دیگ هی خودش میگفت ازاون ب بعد چنباری خطا داشته وداره هنوزم اذرار البته پی پی شو میگه

من۱۸ ماهگی گرفتم دوتا پسرامم
کار خاصی نکردم فقط تند تند میبردم دستشویی جیش میگرفتم اگه پی پی هم داشت میکرد دیگه کم کم یاد گرفت خودش‌ گفت

سوال های مرتبط