۳۰ پاسخ

والا در برابر خیلیا صفر

اما الهی شکر از نظر خودم ۵۰ هستم یعنی راضیم به همینی که خدا بهم داده 🥰 خونم قدیمی ۵۰ سال ساخته اما خداروشکر که مستاجر نیستم ماشینمون نیسانه خداروشکر بدون وسیله نیستیم و خیلی چیزای این مدلی

تو ایران هیشکی لوکس نیست ،کیفیت زندگی صفر خرج زندگی اروپا خرج میکنیم ولی

ببین در برابر اطرافیانمون حساب کنم میگم مثلا ۸۰ درصد
ولی دربرابر گهواره و خونه های لوکس اونا شاید بشه گفت ۵۰
من خونم کم کم ۲۰ سال ساخته.کفش سیمانه،کل خونم موکته.کمد دیواریم چوبیه و ام دی اف نیست.کابینتام از مادرشوهرمه که قبلا بالا بود و فلزیه و خدایش خیلی تمیزه و خراب نیست.
بقیه چیزام اوکیه و کم و کسری ندارم
از لوازم برقی هم ظرفشویی و ایرفرایر ندارم بقیه رو دارم

لوکس بودن یه چیز قطعی نیست یعنی از دید هر شخص لوکس بودن یه حد داره هر کی در یه چیز میبینه من خودم لوکس بودن‌رو تو داشتن هرچیزی که حالمو خوب کنه میبینم و‌سعی میکنیم بهش برسم

به نظرم ۵۰ درصد
به نظرم لوکس بودن زندگی به مسافرت رفتنه 🥺❤️

لوکس بودنو تو چی میبینی؟

اگه بعضیا بذارن ۵۰ ولی الان ۱🥲🥲🥲

والا دخترم رید به خونمون قبلش خیلی خونه م تمیز و نو بود الان کاغذدیواری کنده گلدونارو داغون کرده فرشا کثیف شده

لوکس چیه دیگه والا مامان بزرگم از من لوکس تر زندگی کرده😑 😑

والا هیچ چیزم لوکس نیست

تا۲۰

الان درحال حاظر ازلوکس بودن فقط کلمشو بلدم😂

زندگیمون خیلی بهم ریخته هستش و مستاجریم خانه ماله ۲۰سال پیشه کابینت نداره و کفش سیمانه موکت کردم کل خانه را و کمد نداره لباس هام تو چمدانه همیشه ولی خوب داریم زندگیمون را میکنیم و خدا را شکر میکنم ولی آدم های حسود خیلی زیاد داریم که حسرت مونو میخورن که چطور داریم زندگی میکنیم و کنار هم موندیم .

من هرجا میرم بازم میگم خونه زندگی من قشنگتره از نظرم...مثلابرادرشوهرم ی خونه بزرگ خریدن همش نور مخفی و لوستر و خیلی لوکسه ولی من دوست ندارم هرچیزی ساده باشه بنظرم شیک تره و خونه خودمو بیشتر از همه جا دوست دارم

از نظر مالی شاید ۲۰ نمیدونم شایدم بالاتر ولی از لحاظ اخلاق ۳ اینا 😁چون شوهرم اخلاق نداره 🙂‍↔️

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

۱ هست

فداتون الهی اول خدا به بقیه بده بعد به ما

من 100اما منفی

با نام یاد خدا 0😊

◖⚆ᴥ⚆◗

با بی توجهی شوهرم ب شرایط زندگی صفررر

۳۰ 😂

صفر 🙁

صفرررر.

زیر صفر😂

۱ درصد😂

0

صفر☹️☹️

سوال های مرتبط