۴ پاسخ

نه گفتن سایت مشکل داره حالا من دقیق یک ساعت طول کشیذ تا برسم به اون داروخانه
اخرشم گفتن سیستم قطع

به منم گفتن مشکل داره
اما در نهایت تونست ثبت کنه

اره منم رفتم گفتن سایت مشکل داره😑

من كلا ازاد ميخرم
هر سري رفتم ميگن سايت مشكل داره ثبت نميشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🩷🩷 مامان دوقلو ها🩷🩷 ۱ سالگی