۸ پاسخ

ویییی دستور میگی

دستور پخت لطفاً

مشکل شما ارزوی ماست
یعنی ارزومه ۲۰کیلو‌چاق شم۳۰کبلو‌هم شد راضیم🤣
فقط چاق شم‌اما نمیشم

خودت پختی؟؟ دستورش میدی؟؟

میشه دستورش بزاری؟

کاش چاقیتون برا من بود از بس لاغر. استخونام صدا میدن

وسوسه شدی بخوری؟😂
من تا میپزم بایدددد بخورم یکمشو ولی رژیمم باز
ولی اخرین باری که درست کردم جلوی خودمو گرفتم ذره ای نخوردو

وای کاش عید تموم شه چاق میشم ☹️☹️☹️☹️
درخواست میدی گلم

سوال های مرتبط

مامان 🧿🧿 عشق مامان 🧿🧿 عشق ۲ سالگی
مامان 🧿🧿 عشق مامان 🧿🧿 عشق ۲ سالگی
مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۲ سالگی