۴ پاسخ

مبارکه
انشالله خدا کمک کنه.
خیلی سخته اما خدا هست .یکم صبوری میخاد

مبارکه عزیزم

نه دیگه!توی ساک حاملی ک برای تشکیل قلب اگ‌رفته باشی اگ‌دوتا باشه معلوم‌میشه اگ‌نه ک یدونه

اگررباشه مبزنه دو ساک
مگ دلت دوقولو میخاد؟😂😂😂

سوال های مرتبط