۶ پاسخ

من خیلی دلتنگ چندماه گذشته اش هستم 🥺 وخیلی دلم میگیره که این روزها وما هها میگذره
کاشکی نوزادی چندسال بود

عزیزم منم تو همون روزای اول دلم تنگ میشد و میدونستم شاید دیگه هیچوقت تکرار نشه، تمام لحظات بغلش کردم،

احتمالا آروم بوده
من ک کولیک و انواع بی قراری ها رو تجربه کردم اصلا دوست ندارم
اگر برمیگشتم اصلا بچه دار نمی‌شدم

یک ماهگی پسرم🥹. ‌.

تصویر

من دلم نمبخاد برگردم دخترم حساسیت ب پروتیین گاوی داشت دکترا نمی فهمیدن منم متوجه نمیشدم شیر معمولی میخورد دیگه داشتم داغون میشدم از دست لج و گریه و نخوابی هاش،. الانم گریه و نق نق و لج داره ولی اون روزا بدترین روزا برا منو بچم بود

ارهه منم دلم تنگ میشه اما بیخوابیا ک یادم میاد دیگ حوس نمیکنممممم

سوال های مرتبط