من خیلی دلتنگ چندماه گذشته اش هستم 🥺 وخیلی دلم میگیره که این روزها وما هها میگذره
کاشکی نوزادی چندسال بود
عزیزم منم تو همون روزای اول دلم تنگ میشد و میدونستم شاید دیگه هیچوقت تکرار نشه، تمام لحظات بغلش کردم،
احتمالا آروم بوده
من ک کولیک و انواع بی قراری ها رو تجربه کردم اصلا دوست ندارم
اگر برمیگشتم اصلا بچه دار نمیشدم
یک ماهگی پسرم🥹. .
من دلم نمبخاد برگردم دخترم حساسیت ب پروتیین گاوی داشت دکترا نمی فهمیدن منم متوجه نمیشدم شیر معمولی میخورد دیگه داشتم داغون میشدم از دست لج و گریه و نخوابی هاش،. الانم گریه و نق نق و لج داره ولی اون روزا بدترین روزا برا منو بچم بود
ارهه منم دلم تنگ میشه اما بیخوابیا ک یادم میاد دیگ حوس نمیکنممممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.