دکتر بمن گفته بود هر ۱۲ ساعت دو و نیم سی سی
ولی من یکی دو بار بیشتر ندادن چون ضررش بیشتره
من روزی یه بار میدادم با اینکه دکتر گفت هر ۱۲ساعت یه بار بده
این شربت واسه چیه
وای این شربت اصلا خوب نیست رفلاکس پسرمو خیلییی بدتر کرد
عزیزم اینی ک استفاده میکنید با این که فرقی داره؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.