بچه ها کسی سر در میاره این سونو رو

تصویر
۳ پاسخ

خو بگو سونو فارسی بنویسه من بودم جون به لب میشدم 😁خیلی باکلاسه. عزیزکم انشالله بارداری بی خطری داشته باشی نی نی تم من حدسم دختره 😁ازرو ضربان میگم (دلیل منطقی و علمی نیستا)

ای جان ۱۶۰ ضربان قلبشه؟😍

همچی خوبه ۶ هفته و ۵ روزته

سوال های مرتبط

مامان مانلی👭ماهلی مامان مانلی👭ماهلی ۲ سالگی
مامان رقیه مامان رقیه ۱ ماهگی
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی هفته هفدهم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ویکم بارداری