موقع خواب بچمو به پهلو بزارم یا رو کمر بخوابه ؟

۵ پاسخ

من به پهلو می‌زارم میترسم یهو استفراغ کنه خفه نشه خدای نکرده

من ک اهمیت ندادم ولش کردم هرجور میخا بخابع

پهلو بذار

به پهلو بهتره اگه خدای نکردا استفراغ کرد نره تو ریه اش

هر دو ، من که گاهی به پهلو میکنم گاهی به پشت

سوال های مرتبط