شیشه شیر دکتر بروانز ۱۵۰میل گرفتم واسه نی نی ۱۴۰۰تومن
شما چند گرفتینش؟

تصویر
۷ پاسخ

همین قیمتاس منکه شیشه شیر گرون نمیخرم قصد شیر خشکی کردن ندارم فقط میدوشم از سینم برای مواقع ضروری اونم یه اونت میخرم خلاص

چقد گرون‌شده‌اونت چقذ شده؟

من دوماه پیش مدل تپلش خریدم ۱۵۸۰ 🤐

من دیروز طرحدار دو تا گرفتم با هم سه تومن دوتام قبلا گرفته بودم همین قیمت

من ٢٥٠ ميل گرفتم ١/٩٠٠ ، ولي اشتباه كردم يدونه كوچيكترم بايد بگيرم،نميدونم ١٥٠ ميل بگيرم يا ٦٠ ميل 🫠

من ۲۶۰ میل همین مدل گرفتم ۱۲۰۰ البته دوماه پیش

من میخوام دوتا بگیرم یدونه بزرگ
یدونه کوچیک
خوبه!!!!

سوال های مرتبط