۵ پاسخ

سلام شیشه شیر رو کجا خریدین ؟

بله. برای بدو تولد اصلا همین سایز بود فقط

تصویر

منم دکتر براون گرفتم شما سری پهن گرفتی یا باریک؟ فرقش چیه؟ من همینجوری پهن گرفتم

تا دو ماه ۶۰ سی سی بسشه

چند گرفتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یسرا مامان یسرا ۵ ماهگی