۳ پاسخ

120 بگیر تا 6 ماه هم دو تا 270 خوبه ولی بعد 6 ماه دیگ چون دندون در میارن هی زود سر شیشه رو پاره میکنن اگ مالیش مشکلی نداری هیچی داشتی دیگ نیازی نیست بروان باشه آخه سر شیشه اونت و دکتر براونز لامصب اندازه پول خود شیشه اشه. چند تا سر شیشه هم بگیر یکی 3 ماهگی یکی 6 ماهگی باید عوض کنی

به نظرم اونت خیلی خوبه
دکتر براون هم عالیه من ۱۵۰ میل گرفتم ولی اونت از همشون بهتر بود هی آور شی هم استفاده کردم اونم راضی بودم

من پک گرفتم ،یدونه ۱۵۰ و یدونه ۲۷۰میل داره

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وهفتم بارداری